بازار دیجیتال- شرکت Fujifilm به تازگی دوربین‌های جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این دوربین‌ها برای کاربران مختلف حرفه‌ای یا مبتدی طراحی و تولید شده‌اند. به این ترتیب این شرکت چهار دوربین با مدل‌های Z80، F300EXR، S2800HD و Z800EXR را از سری دوربین‌های FinePix این شرکت به بازار معرفی کرده است.

دوربین مدل Z۸۰ یک دوربین کامپکت با طراحی مدرن و ساده است که قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را به کاربرانش می‌دهد. لنز این دوربین از نوع Fujinon شرکت Fujifilm بوده و قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر HD را داشته و قابلیت آپلود سریع و راحت عکس و فیلم روی سایت‌های پرطرفداری مانند Facebook و YouTube را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین جالب در شش رنگ متنوع طراحی و تولید شده است.

دوربین مدل F300EXR هم یک دوربین نیمه حرفه‌ای با قابلیت‌های مختلف است. این دوربین امکان زوم اپتیکال تا 15 برابر را داشته و مبتنی بر حسگر هوشمند CCD است.

دوربین مدل S۲۸۰۰HD شرکت Fujifilm هم محصول جدید دیگری است که قابلیت‌های حرفه‌ای را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین دارای نمایشگر LCD بزرگی به اندازه ۵/۳ اینچ است و از لنز Fujinon بهره می‌برد که امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را داشته و دارای سیستم جدید Hybrid Auto Focus است. این دوربین از تکنولوژی لرزشگیر دو برابر تصویر بهره می‌‌برد و امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل را هم دارد. این دوربین با وزن ۴۳۷ گرمی دارای حافظه داخلی ۲۳ مگابایتی است و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را به کاربرانش می‌دهد.

مدل Z800EXR هم دوربین جدید دیگری از Fujifilm است که دارای امکان زوم اپتیکال تا 5 برابر بوده و قابلیت عکاسی با وضوح تصویر 12 مگاپیکسل را هم دارد. این دوربین مجهز به نمایشگر LCD بزرگ 5/3 اینچی بوده و تصاویر را با وضوح 460000 نقطه برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین همچنین دارای تکنولوژی لرزشگیر دو برابر تصویر بوده و مجهز به سیستم جدید Hybrid Auto Focus هم هست.
طبق اعلام Fujifilm، دوربین‌های جدید این شرکت قرار است به زودی به بازار عرضه شوند. با این حال، اما تاریخ دقیق عرضه و قیمت آنها هنوز اعلام نشده است.