بازار دیجیتال- شرکت LG احتمالا صادرات چندان خوبی را در سال ۲۰۱۰ تجربه نخواهد کرد. این شرکت که قبلا پیش‌بینی کرده بود صادرات داخلی‌اش در کره به ۳۰ میلیون دستگاه تا پایان سال ۲۰۱۰ می‌رسد، این در حالی است که گویا کارشناسان اعلام کرده‌اند این رقم به ۲۸ میلیون دستگاه تا پایان سال ۲۰۱۰ می‌رسد. بر اساس گزارش Digitimes، این اتفاق به دنبال کاهش منابع پنل و اجزا روی می‌دهد. این شرکت در ابتدای سال ۲۰۱۰ اعلام کرد که تصمیم دارد تا پایان این سال در نهایت ۲۹ میلیون دستگاه تلویزیون صفحه تخت را که ۲۵ میلیون دستگاه آن تلویزیون LCD است، به بازار عرضه کند. این در حالی است که LG اعلام کرده بود در سال ۲۰۱۰، ۶ میلیون دستگاه تلویزیون LED را روانه بازار می‌کند.

این شرکت در فصل اول سال ۲۰۱۰ به طور کلی ۶ میلیون دستگاه تلویزیون LCD را به بازار عرضه کرد تا در رتبه دوم پرفروش‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون بازار جهانی قرار بگیرد. این در حالی است که تلویزیون‌های LED این شرکت تنها ۵ درصد از کل صادرات تلویزیون این شرکت را به خودشان اختصاص داده‌اند.

با این همه، اما این تولیدکننده کره‌ای انتظار دارد ۳۵ تا ۴۰ میلیون دستگاه تلویزیون LCD را تا پایان سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه کند.