دوربین عکاسی کامپکت با قابلیت فیلمبرداری حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Canon خاورمیانه که زیر مجموعه این شرکت در اروپا است، به تازگی یک دوربین عکاسی دیجیتال کامپکت را به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید از سری دوربین‌های Ixus این شرکت و با مدل Ixus ۳۰۰ به بازار معرفی شده است. این دوربین جدید در واقع ترکیبی از سرعت، کنترل خلاق و البته کارآیی است و قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین مجهز به پردازنده Digic۴ بوده و از تکنولوژیHS System هم بهره می‌برد که امکان عکاسی در نور کم و سرعت بالا را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

Ixus ۳۰۰ دارای لنز واید بوده و تکنولوژی تشخیص هوشمند صحنه و امکان عکاسی در ۲۲ حالت مختلف را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر HD را هم داشته و فیلم‌ها را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه برای کاربرانش ثبت و ذخیره می‌کند. این فیلم‌ها همچنین صدای با کیفیت استریو هم دارند.

لرزش‌گیر اپتیکال تصویر این دوربین هم امکان عکاسی راحت‌تر و گرفتن عکس‌های بهتر را به این کاربران می‌دهند. Ixus ۳۰۰ دارای امکان فیلمبرداری در حالت Super Slow Motion هم هست که امکان فیلمبرداری با سرعت ۲۴۰ فریم در هر ثانیه را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

شرکت Canon اعلام کرده است که این دوربین را در سه رنگ متنوع استیل نقره‌ای، مشکی براق و سفید طراحی و تولید کرده است. با این حال، اما هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول مشخص نشده است.