معرفی تکنولوژی - ۱۶ تیر ۸۹

بازار دیجیتال- در جدول زیر برخی از تکنولوژی‌های به کار رفته در لپ‌تاپ معرفی شده است. HP Protect Smart

با محافظت هوشمندانه از‌هارد در زمان اعمال ضربه یا افتادن نوت‌ بوک ورود هرگونه صدمه ناشی از ضربه را به حداقل می‌رساند؛ به این صورت که در زمان اعمال ضربه یا افتادن،‌هارد دستگاه قفل شده و محافظت از‌هارد صورت می‌پذیرد.

Bluetooth Communication

نوت‌بوک‌ها از تکنولوژی بی‌سیم Bluetooth استفاده می‌کنند تا بتوانند ارتباط بی سیم آسان را به تلفن‌های موبایل، ماوس‌های بی‌سیم، PDA‌ها، گوشی، پروژکتور و چاپگرها برقرار نمایند.

IP Operator ۲۰۰۵: One-Click Network Configurator

این تکنولوژی به کاربر این توانایی را می‌دهد تا با فشردن تنها یک کلید تمامی‌تنظیم‌های شبکه ای سیستم خود را جهت استفاده در محیط‌های مختلف کاری نظیر محل کار، دانشگاه، منزل و یا هر مکان دیگری به صورت اتوماتیک انجام داده و در کمترین زمان ممکن توانایی استفاده از شبکه را به دست آورد.

Perfect HDD Security System

توسط این تکنولوژی، کاربر قادر به افزایش ضریب امنیت دیسک سخت نوت‌بوک خود می‌شود، به این ترتیب که کاربر با تنظیم یک رمز عبور جهت دیسک سخت نوت‌بوک خود از دسترسی افراد غیر مجاز به اطلاعات داخل نوت بوک جلوگیری خواهد کرد. لازم به ذکر است این رمز عبور در هنگام جدا کردن دیسک سخت نوت‌بوک و نصب آن در یک نوت‌بوک دیگر فعال باقی خواهد ماند و هیچ شخص دیگری غیر از مالک دیسک سخت قادر به دریافت اطلاعات نخواهد بود.