سایز بزرگ‌های سونی در بازار داخلی

بازار دیجیتال- مدل KS-۷۰R۲۰۰A به عنوان تلویزیون سایز بزرگ و با قابلیت سونی در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام شرکت بازرگانی ایران، عرضه‌کننده محصولات صوتی و تصویری این برند در بازار داخلی، این تلویزیون ۷۰ اینچ از خانواده براویا، بزرگ‌ترین تلویزیون پروجکشن سونی است که به فناوری ابتکاری SXRD سونی مجهز است. در این تکنولوژی با بهره‌گیری از وجود۲/۶ میلیون نقطه روی صفحه، تصاویر به صورت فوق‌العاده شفاف نمایش داده می‌شوند و همچنین به لطف زمان پاسخگویی سریع ۵/۲ میلیونیوم ثانیه، صحنه‌ها از حرکت دقیق‌تری برخوردارند. تجهیز به پانل SXRD با کیفیت بالا - ۱۰۸۰×۱۹۲۰ نقطه در اینچ، موتور براویا از ویژگی های این تلویزیون ۷۰ اینچ است. اندازه صفحه این تلویزیون ۱۷۸ سانتی‌متر و نسبت طول و عرض صفحه هم ۹×۱۶ است. این تلویزیون ۷۰ اینچ پروجکشن به درایو سینمایی، لامپ ۱۸۰w ،BBE (سیستم صوتی دیجیتال)، ورودی تصویر کامپوزیت، ورودی کامپوننت، خروجی هدفون و... مجهز است و قابلیت نمایش نمایش تصویر دوقلو متغیر را دارد. KS-۷۰R۲۰۰A با ضمانت شرکت بازرگانی ایران به فروش می‌رسد.

همچنین مدل KS-۶۰R۲۰۰A نیز تلویزیون ۶۰ اینچ پرفروش سونی در بازار داخلی است که دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به فناوری پیشرفته پانل SXRD، پانل SXRD با کیفیت بالا - ۱۰۸۰×۱۹۲۰نقطه در اینچ است.

این تلویزیون به درایو سینمایی، سیستم صوتی دیجیتال، ورودی کامپوننت، ورودی کامپیوتر + صدا، HDMI - با ورودی صوتی آنالوگ، ورودی صوتی - به استثنای HDMI و کامپیوتر و... نیز مجهز است.

این تلویزیون با قیمت سه میلیون و ۳۰۵ هزار تومان و با ضمانت شرکت بازرگانی ایران به فروش می‌رسد.