ارزان‌قیمت‌های اپل در بازار داخلی

بازار دیجیتال- مدل MB۲۰۷ از لپ‌تاپ‌های پرفروش و البته ارزان قیمت اپل در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام پاندا تکنولوژی، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، MB۲۰۷ یک لپ‌تاپ ارزان‌قیمت است که به پردازنده INTEL CORE ۲ DUO ۲.۲۶GHZ، رم دو گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به اپتیکال درایو DVD، کارت‌گرافیک GEFORCE ۹۴۰۰ با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت، WIFI، وب‌کم، بلوتوث، کارتخوان و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان و با ضمانت پاندا تکنولوژی به فروش می‌رسد.

همچنین مدل MB ۳۷۵ لپ‌تاپ پرفروش دیگری از این خانواده است که به پردازنده INTEL CORE ۲ DUO ۲.۶۶GHZ، رم چهار گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به کارت گرافیک GRFORCE ۳۲۰ با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت، وب‌کم، بلوتوث، کارتخوان و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. MB ۳۷۵ هم با قیمت یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

و اما مدل MC ۳۷۳ از لپ‌تاپ‌های با قابلیت و تازه وارد اپل در بازار داخلی است که به پردازنده جدید INTEL CORE I ۷، رم چهار گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ هم GEFORCE ۳۳۰ با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت است. تجهیز به صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچی از نوع LED، وب‌کم، بلوتوث، کارتخوان و ... از سایر ویژگی‌های این مدل است.

این لپ‌تاپ هم با قیمت دو میلیون و ۶۱۴ هزار تومان و با ضمانت پاندا تکنولوژی به فروش می‌رسد.