دوربین مورد علاقه میشل اوباما

بازار دیجیتال- یک دوربین جالب و متفاوت به بازار معرفی شده است. این دوربین را شرکتی به نام Create طراحی و تولید کرده است. این دوربین بیش از آنکه قابلیت‌ها و کاربردهای متنوعی را به کاربرانش بدهد، طراحی و دیزاین متفاوتی را در اختیار آنها می‌گذارد.

مهم‌ترین نکته درباره این دوربین رنگ‌های متنوع بدنه آن است. این دوربین در نه رنگ متفاوت قرمز، زرد، آبی، طلایی، سبز، آبی، سفید، مشکی و خاکستری طراحی و تولید شده است که انتظار می‌رود مورد توجه بسیاری از کاربران و خریداران قرار بگیرد.

جالب است بدانید که این دوربین قبل از همه مورد توجه همسر رییس جمهور آمریکا؛ یعنی میشل اوباما قرار گرفته است. رنگ‌های بند این دوربین هم متنوع و در طراحی‌های متفاوت است که می‌تواند با رنگ بدنه این دوربین‌ها هماهنگ شود. این دوربین امکان عکاسی و فیلمبرداری با وضوح مناسب را داشته و دارای یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و انتقال اطلاعات است.

به این ترتیب کاربران این دوربین امکانات اولیه و ابتدایی عکاسی را همراه با یک محصول جالب با طراحی منحصر به فرد در اختیار خریداران قرار می‌دهد. با این همه، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه این دوربین جالب اعلام و منتشر نشده است.