بند دوربین خورشیدی برای شارژ دوربین

بازار دیجیتال- این روزها انرژی خورشیدی و استفاده از آن به جایگزینی مناسب برای سوخت‌های فسیلی تبدیل شده است. درست به همین دلیل هم هست که این روزها شرکت‌های مختلف تولیدکننده به طراحی و تولید این محصولات رو آورده‌اند. این محصولات حالا به بازار محصولات دیجیتال هم رسیده‌اند. به این ترتیب است که شما می‌توانید از دستگاه دیجیتال شخصی خودتان در نور روز استفاده کنید و همزمان دستگاه‌تان شارژ شود. این بار یک تولیدکننده چینی محصولی جالب و متفاوت را به بازار معرفی کرده است. این محصول در واقع یک بند دوربین البته از نوع متفاوت و منحصر به فردش است.

این بند دوربین دارای سلول‌های خورشیدی است که می‌توانند انرژی خورشید را جذب و به انرژی الکتریکی مورد نیاز دوربین برای کار تبدیل کنند. شاید طراحی این بند کاملا ساده و شبیه به بند دوربین‌های دیگر باشد، اما از تکنولوژی ویژه‌ای بهره می‌برد.

این شرکت همچنین محصولات مشابه دیگری مانند کوله‌پشتی خورشیدی برای انواع نوت‌بوک و کیف موبایل مجهز به سلول‌های خورشیدی را هم طراحی و تولید کرده است. با این همه، اما این شرکت هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و زمان عرضه این محصولات جالب به بازار را اعلام و منتشر نکرده است.