دوربینی با کیفیت و کاربری ساده

بازار دیجیتال- شرکت بزرگ و فعال Casio به تازگی و با آغاز فصل تابستان و نزدیک شدن به روزهای تعطیلات، جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خودش را به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید هم از سری دوربین‌های کامپکت Exilim این شرکت است که با مدل EX-H۵ به بازار معرفی شده است.

این دوربین از دوربین‌های Hi-Zoom این شرکت است که قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را به کاربرانش می‌دهد. لنز این دوربین از نوع واید با فاصله کانونی ۲۴ میلیمتری است که امکان زوم اپتیکال تا ۱۰ برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. طراحی بدنه این دوربین به گونه‌ای است که قابلیت حمل و جا به جایی راحت‌تر را به کاربرانش داده و برای استفاده هر روزه آنها مناسب است.

کار با این دوربین ساده است تا جایی که برای کاربران مبتدی و تازه‌کار هم مناسب استفاده است. این دوربین جدید مجهز به تکنولوژی لرزشگیر تصویر بوده و دارای نمایشگر LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. H۵ دارای موتور Exilim Engine ۵.۰ هم بوده و کیفیت تصاویر ثبت شده را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد.

این دوربین همچنین از قابلیت Dynamic Photo هم بهره می‌برد که امکان گرفتن و ثبت عکس‌هایی با کیفیت واقعی و هنری را به کاربرانش می‌دهد. H۵ امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر HD را هم داشته و فیلم‌ها را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه ثبت و ذخیره می‌کند. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین ابعادی برابر ۱/۱×۳/۲×۴ اینچ داشته و وزن آن به حدود ۱۵۵ گرم می‌رسد.

طبق اعلام شرکت Casio، این دوربین عکاسی دیجیتال جدید قرار است از ماه جولای آینده و با قیمت ۹۹/۱۹۹ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد. این در حالی است که این دوربین در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، نقره‌ای و قرمز روانه بازار خواهد شد.