ایرانسل از کاهش قیمت طرح‌های تعرفه فعلی و عرضه طرح‌های تعرفه ۶ماهه برای سرویس اینترنت پرسرعت بی‌سیم خود خبر داد. به گزارش ایلنا، درکنار کاهش هزینه اشتراک ماهانه وایمکس ایرانسل، متقاضیان استفاده از این سرویس با طرح تعرفه اعتباری می‌توانند با انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه با سرعت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه و عقد قرارداد ۶ ماهه، از ۲۵ درصد تخفیف و متقاضیان پهنای باند ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه با اشتراک ۶ماهه از ۱۷ درصد تخفیف در هزینه اشتراک ماهانه خود بهره‌مند شوند.

براین اساس، هزینه آبونمان سرویس وایمکس ایرانسل با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه با ترافیک ماهانه ۳ گیگابایت از ۱۵ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان در ماه کاهش پیدا کرده است. همچنین در صورت اشتراک ۶ ماهه، هزینه اشتراک این سرویس به ماهانه ۹ هزار تومان کاهش می‌یابد.

هزینه آبونمان سرویس وایمکس با همین سرعت و ترافیک نامحدود در اشتراک ۶ ماهه با ۶۶ هزار تومان تخفیف از ماهانه ۴۴هزار تومان به ۳۳ هزار تومان کاهش می‌یابد. آبونمان استفاده از وایمکس ایرانسل با سرعت ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه با ۳ گیگابایت ترافیک ماهانه هم از ۲۹ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده، ضمن آنکه این آبونمان برای اشتراک ۶ ماهه به ماهانه ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان می‌رسد.هزینه اشتراک این پهنای باند با ترافیک نامحدود از ماهانه ۸۵ هزار تومان به ۴۸ هزار تومان کاهش پیدا کرده و متقاضیان می‌توانند با اشتراک ۶ ماهه، هزینه آبونمان این سرویس را با ۷۲ هزار تومان کاهش، به ماهانه ۳۶ هزار تومان برسانند.آبونمان وایمکس ایرانسل با پهنای باند ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه و ۴ گیگابایت ترافیک ماهانه نیز از ۳۵هزار تومان به ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است و کاربران در صورت انتخاب اشتراک ۶ ماهه می‌توانند آبونمان سرویس خود را به ماهانه ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش دهند.