بازار دیجیتال- اگر از آن دسته از افراد هستید که به اخبار بازار طلا و جواهر علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم به پایگاه خبری طلا و جواهر به آدرس www.talanews.com مراجعه کنید.

در این پایگاه خبری، علاوه بر ارائه اخبار به صورت روزانه، بانک اطلاعات صنف طلا و جواهر نیز دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به گفته گردانندگان این سایت، برای اولین بار است که در ایران تلاشی برای ایجاد بانک اطلاعات طلاوجواهر آغاز شده است.
این صنعت که در ایران سابقه دیرینه دارد طی سال‌های اخیر اندکی از قافله جهانی عقب مانده است که این امر تا حدودی به تعامل محدود با بازارهای جهانی مربوط می‌شود و به نظر می‌رسد این روند به پایان رسیده باشد و به همین دلیل فرصت‌ها و تهدیدهای جدیدی پیش روی فعالان صنعت طلاوجواهر قرار گرفته است.
از مطالب قابل دسترسی در این سایت می‌توان به عناوینی چون اخبار، مقالات، ژورنال، بانک اطلاعات آنلاین، جست‌وجوی پیشرفته و.... اشاره کرد. یکی از قسمت‌های جالب این سایت بخش کتاب بانک اطلاعات طلا، جواهر و ساعت ایران است. در این قسمت می‌توانید با کتاب‌های منتشر شده در این حوزه آشنا شوید و در صورت تمایل به صورت الکترونیکی این کتاب‌ها را خریداری کنید.