اسپیکر حرفه‌ای با قابلیت‌های مختلف یک پلیر

بازار دیجیتال- برای طرفداران موسیقی اسپیکرها همیشه نقشی مهم دارند و به همین دلیل هم این افراد، معمولا به دنبال اسپیکرهایی با کیفیت مناسب پخش صدا و حرفه‌ای هستند تا بتوانند موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را با دقت گوش کرده و حسابی لذت ببرند. با این اوصاف است که شرکت‌های تولیدکننده مختلف همراه با بازار پلیرها سعی دارند، لوازم جانبی را هم به همراه آنها به بازار معرفی و عرضه کنند.

یک شرکت چینی هم به تازگی اسپیکر جدیدی را با نام i-Mo به بازار معرفی کرده است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جالب توجه باشد.

این اسپیکر، طراحی جالب و متفاوتی داشته و صدا را به صورتی کاملا حرفه‌ای و با کیفیت برای کاربرانش پخش می‌کند. به این ترتیب، موسیقی پخش شده توسط این اسپیکر تنها به صورت فلت و ساده پخش نشده و در حالت‌های متفاوت منتشر می‌شود.

طراحی این محصول با طراحی مدرنش امکان هماهنگ شدن با دکوراسیون‌های متفاوت را داشته و می‌تواند با لوازم شما کاملا ست شود.

با این همه، اما این اسپیکر یک ویژگی منحصر به فرد هم دارد که آن را از محصولات مشابهش متمایز می‌کند.

به این ترتیب که این دستگاه مبتنی بر پلیر هم هست. با این اوصاف کاربران این اسپیکر می‌توانند فایل‌های موسیقی مورد علاقه‌شان را در حافظه ۲ گیگابایتی این دستگاه ذخیره کرده و آنها را با کیفیت خوبی از اسپیکر گوش کنند.

این محصول همچنین مجهز به رادیوی FM هم بوده و امکان پخش و ضبط همزمان برنامه‌های رادیویی را به کاربرانشان می‌دهند. این در حالی است که این دستگاه قابلیت اتصال به پلیرهای دیگری مانند iPod را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این اسپیکر جالب دارای دو شاخ کوچک هم هست که به عنوان کلیدهای کاربردی آن عمل می‌کنند. درست به خاطر این شاخ‌های کوچک بسیاری از مسوولان این شرکت آن را «گاو کوچک» می‌نامند.

این دستگاه از طریق پورت USB امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی، انتقال فایل و البته شارژ همزمان را داشته و در هر بار شارژ امکان کار تا ۶ ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

طبق اعلام شرکت تولیدکننده این محصول جالب، i-Mo به تازگی و با قیمت ۱۲/۴۵ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی خواهد رسید.