فروشندگان گوشی‌های اچ تی سی مدل HD MINI و VIVA این برند را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در بازار تلفن تهران امروز معرفی کردند. گوشی HD MINI اچ تی سی که به تازگی وارد بازار شده است و با قیمت ۵۶۲ هزار تومان به فروش می‌رسد در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفته است. صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی تاچ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های HD MINI اچ تی سی به شمار می‌آید.

دومین گوشی پرفروش این برند نیز مدل touch viva اچ تی سی است که با قیمت ۲۳۰ هزار تومان از استقبال بالایی برخوردار شده است.

صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می‌آید.

گوشی Touch pro۲ و TOUCH ۲ که با گارانتی رسمی با قیمت فروش ۶۱۰و ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، توانسته در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد. عمر باتری این گوشی Li-Ion ۱۳۵۰ میلی آمپری است که در مکالمه مداوم هفت ساعت و در حالت استندبای ۷۵۰ ساعت دوام می‌آورد. سیستم‌عامل آندرویید، درگاه دوطرفه USB، بلوتوث نسخه دو، اتصال به Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b/g و مرورگر اینترنت HTML از دیگر مشخصات فنی گوشی Hero اچ تی سی به شمار می‌آید. در همین حال پخش چندرسانه‌ای این مدل از فرمت‌های MP۳، AAC+،WAV ، WMA۹، MPEG-۴،H.۲۶۳ ،H.۲۶۴ ، WMV۹ پشتیبانی می‌کند.