معرفی تکنولوژی - ۱ تیر ۸۹

در متن زیر برخی از تکنولوژی‌های به کار رفته در چاپگر و دستگاه‌های چندمنظوره معرفی شده اند. MICR

در واقع تکنولوژی شناسایی (خواندن) حروف و علائم است که عمدتا توسط بانک‌ها و موسسات مالی جهت تسهیل در پردازش چک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، علائمی‌که با جوهر‌های مغناطیسی روی کاغذ چاپ شده‌اند توسط یک هد خوانده می‌شود. به این ترتیب که هر حرف یا علامت تنها با ارسال یک سیگنال منحصربه‌فرد شناخته می‌شود.

Epson PhotoEnhance

نرم‌افزار Photo Enhance که جهت تنظیم چاپ عکس است، تصاویر را به صورت خودکار مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم چاپگر را تنظیم می‌کند. با استفاده از این فن آوری جدید می‌توان تصاویری که کیفیت رنگ ضعیفی دارند را روشن نمود. بررسی تصاویر سبب ایجاد

Photo Enhance مناسب جهت تنظیم رنگ پوست، مناظر و چشم‌اندازها می‌شود، این نرم‌افزار کاملا همانند یک کارشناس چاپ و تنظیم درون چاپگر عمل می‌کند.

Broad Media Support

چاپگرها و چند کاره‌های اپسون با جوهر پیشرفته از مزیت تنوع کاغذهای چاپی برخوردارند. در هر زمان و برای هر کاری می‌توانید از هر نوع کاغذ - از کاغذهای ساده تا کاغذهای براق مخصوص چاپ عکس - استفاده کنید.

PictBridge and USB Direct Print

با استفاده از فن‌آوری‌های چاپ مستقیم USB و PictBridge، چاپگرها و چندکاره‌ها می‌توانند مستقیما از دوربین‌های دیجیتال چاپ کنند، حتی بدون نیاز به کامپیوتر، می‌توان با در هم آمیختن PictBridge یا چاپ مستقیم USB از دوربین‌های دیجیتال کار چاپ عکس‌ها را به طرز شگفت انگیزی آسان و مستقیم انجام داد.