چندمنظوره‌های لیزری لکسمارک در راه است

بازار دیجیتال- مدل X۳۶۴DN به عنوان چاپگر لیزری چند منظوره تازه‌وارد Lexmark معرفی شد که به زودی میهمان بازار داخلی می‌شود. براساس اعلام مادیران، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این مدل، یک دستگاه چهار کاره لیزری با قابلیت چاپ و کپی دورو، فکس و اسکن رنگی تحت شبکه است که به اسکنر رنگی Flatbed با ADF مجهز است و قابلیت به کارگیری تحت شبکه را نیز دارد.

تجهیز به پورت USB ۲.۰ و Ethernet، پردازشگر ۲۶۶MHz و حافظه ۱۲۸مگابایتی از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

همچنین حداکثر زمان لازم برای تهیه نخستین صفحه چاپی توسط این دستگاه هفت ثانیه و حداکثر زمان لازم برای تهیه اولین صفحه کپی ۵/۸ ثانیه است. سرعت چاپ و کپی این دستگاه هم ۳۵ صفحه در دقیقه است. وضوح چاپ این دستگاه همdpiا ۱۲۰۰×۱۲۰۰ ، وضوح اسکن آنdpiا ۶۰۰×۶۰۰ است.

X۳۶۴dn همچنین با سیستم عاملServer ۲۰۰۳, XP x۶۴, Server ۲۰۰۳ running Terminal Services, ۲۰۰۰ Server running Terminal Services, Server ۲۰۰۳ x۶۴, و... سازگار است.

این دستگاه به زودی با ضمانت مادیران وارد بازار داخلی می‌شود.

همچنین مدل X۲۰۴N از دستگاه‌های لیزری چندمنظوره این برند است که به زودی وارد بازار داخلی می‌شود.

X۲۰۴N نیز یک چهار کاره لیزری با قابلیت چاپ، کپی، فکس و اسکن رنگی تحت شبکه است که وضوح چاپ آن dpiا۱۲۰۰×۱۲۰۰ و وضوح اسکن آن dpiا۶۰۰×۶۰۰ است.

سرعت چاپ و کپی این دستگاه هم ۲۴ صفحه در دقیقه و کوتاه‌ترین زمان برای اولین چاپ، کپی توسط این دستگاه تنها ۹ ثانیه است.

قابلیت به کارگیری تحت شبکه، تجهیز به اسکنر رنگی Flatbed با ADF، پورت USB ۲.۰ و Ethernet و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

X۲۰۴N هم به زودی با گارانتی مادیران وارد بازار داخلی می‌شود.

و اما مدل X۳۶۳DN که از دستگاه‌های لیزری چند منظوره تازه وارد Lexmark در بازار داخلی است یک دستگاه سه‌کاره لیزری با قابلیت چاپ و کپی دورو و اسکن رنگی تحت شبکه است. وضوح چاپ این دستگاه dpiا ۱۲۰۰×۱۲۰۰ و وضوح اسکن آن dpiا۶۰۰×۶۰۰ است.

سرعت چاپ و کپی این دستگاه هم ۳۵ صفحه در دقیقه بوده و کوتاه‌ترین زمان برای اولین چاپ، کپی توسط این دستگاه تنها ۷ ثانیه است.

این دستگاه لیزری چند منظوره دارای اسکنر رنگی Flatbed با ADF، قابلیت به کارگیری تحت شبکه، قابلیت اسکن دورو و تجهیز به پورت USB ۲.۰ و Ethernet است. X۳۶۳DN با ضمانت مادیران به بازار عرضه شده است.