بازار دیجیتال- اگر از جمله کسانی هستید که اخبار حوزه خودرو را دنبال می‌کنید و مایلید اطلاعات جامع و کاملی در این خصوص به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم به سایت ایران کار به آدرس www.cariran.ir مراجعه کنید.

براساس توضیحاتی که در این سایت آمده است، تلاش برای ارائه مطالب متنوع و جذاب و اخبار داغ و دست اول حوزه خودرو، اولین و عمده اهداف این پایگاه را تشکیل می‌دهند. مطالب این پایگاه به طور کلی در دسته‌های خودروهای داخلی، خودروهای خارجی و مطالب عمومی ‌قرار می‌گیرند که از طریق منوی بالای هر صفحه قابل دسترسی هستند.
مطالب بخش خودروهای داخلی به بررسی خودروهای تولید و وارد شده به کشور تحت برند شرکت‌های واردکننده و تولیدکننده موضوع‌بندی می‌شوند و تحلیل و بررسی جامع و کاملی پیرامون آنها قرار داده می‌شود. مطالب بخش خودروهای خارجی نیز به بررسی نمایشگاه‌ها و خودروهای معرفی شده در جهان می‌پردازد، موضوعات این بخش به صورت تفکیک خودروسازی‌های هر کشور است. مطالب بخش عمومی ‌معمولا در زمینه‌های تکنولوژی، فنی، سرگرمی‌ و آموزشی است، اما به طور کلی مباحثی که به طور مستقیم در یکی از دو دسته داخلی و خارجی جای نگیرند زیرمجموعه مطالب عمومی‌خواهند بود.بخش اطلاعات خودرو که از طریق منوی اصلی در دسترس است در راستای ایجاد مرجع کامل اطلاعات تمامی ‌خودرو‌های موجود در بازار ایران راه‌اندازی شده است. صاحبان خودروهای مختلف با ورود به این بخش تجربه و نظر خود را در رابطه با خودروی خود مطرح می‌سازند و خریداران و علاقه‌مندان می‌توانند از اطلاعات ارزشمند آنها که طی مدتی طولانی حاصل شده استفاده کنند.بخش گفت‌وگو نیز جهت مطرح کردن سوالات کاربران یا ارتباط بیشتر نویسندگان پایگاه و مخاطبان راه‌اندازی شده است. ارائه پیشنهادات و انتقادات و همچنین کمک به دیگران در یافتن پاسخ سوالاتشان از مهم‌ترین اهداف این بخش است، لذا مباحث اصلی سایت همچنان در مطالب و نظرات جریان خواهد داشت.