تلویزیون‌هایی برای تماشای بهتر تصاویر

بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی محصولات جدیدی را به بازار انواع تلویزیون‌های LCD معرفی کرده است. این شرکت دو مدل تلویزیون LCD جدید را با قابلیت‌های متنوع به بازار معرفی کرده است. این تلویزیون‌های جدید که ابتدا در بازار کشور هندوستان معرفی شده‌اند، با مدل‌های SQ۴۲۳۱ و SC۳۲۱۱ روانه بازار خواهند شد. مدل SQ۴۲۳۱ نمایشگری با اندازه ۴۲ اینچ دارد و اندازه نمایشگر مدل SC۳۲۱۱ هم برابر ۳۲ اینچ است. هر دو این تلویزیون‌ها مبتنی بر تکنولوژیSenseye Human Vision هستند که بر اساس ادعای این شرکت، یک موتور دیجیتال برای افزایش کیفیت تصویر است و تمام پتانسیل‌های چشم انسان را ارضا می‌کند.

به این ترتیب این تلویزیون‌ها تصاویر را با شدت روشنایی ۵۰۰ انسی لومن و کنتراست ۱ به ۵۰۰۰ دارند. این تلویزیون‌های جدید همچنین دارای تکنولوژی سه بعدی کاهش صداهای زاید محیطی هستند.

تلویزیون‌های سری SQ برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری انتخاب مناسبی هستند، چون زمان پاسخگویی آنها تنها ۵/۵ میلی ثانیه بوده و میزان سرعت تجدید صفحه (Refresh) آنها بسیار بالا است. این تلویزیون تصاویر را با وضوح full HD برای کاربرانش نمایش داده و دارای سه پورت ورودی HDMI و Blu-ray Player است.

تلویزیون مدل SC۳۲۱۱ تصاویر را با وضوح full HD و کنتراست ۱ به ۳۰۰۰ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون مجهز به دو پورت USB و یک هارد اکسترنال است. این دستگاه دارای دو اسپیکر با سیستم استریو hi-fi است که هر کدام صدا را با قدرت ۸ وات پخش می‌کند.

این تلویزیون‌های جدید در حال حاضر به بازار هندوستان عرضه شده‌اند و انتظار می‌رود تا پایان ما ژوئن به بازار کشورهای دیگر هم عرضه شوند.