بازار دیجیتال- همیشه کتاب‌هایی هستند که برای یک زمان خاص به آنها نیاز داریم، مثلا کتاب‌های کنکور یا دانشگاهی یا حتی بعضی از کتاب‌های داستان.

وقتی زمان استفاده کتاب‌ها می‌گذرد با اینکه کلی هزینه کردیم، ولی در گوشه‌ای بی مصرف خاک می‌خورند. شاید به ذهن شما هم رسیده باشد که برای این کتاب‌های آگهی فروش بگذارید تا افرادی که به این کتاب‌ها نیازمند هستند با شما تماس بگیرند و کتاب‌ها را از شما بخرند. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم به سایت www.khondam.com سری بزنید.
این پایگاه، امکان ثبت کتاب‌های خوانده شده به صورت نوعی آگهی را برای کاربران فراهم می‌کند و از سوی دیگر، امکان جست‌وجو و خریداری کتاب‌های ثبت شده برای متقاضیان را در نظر گرفته است تا با تشکیل این مجموعه کتاب و ایجاد ارتباط بین متقاضیان، چرخه گسترش کتاب خوانی سرعت بیشتری یابد. همچنین از این طریق استفاده از کتاب به میزان بیشتری افزایش و تهیه کتاب نیز با هزینه کمتری امکان می‌شود. آموزشی، ادبیات، روانشناسی، زبان‌های خارجی، زنان، علوم اجتماعی، علوم اسلامی، علوم دانشگاهی، کودک و نوجوان، مرجع، جست‌وجوی کتاب،‌ تاریخ و... از بخش‌های اصلی این سایت است.