مکعب کوچک و لذتی متفاوت

بازار دیجیتال- شرکت Cube در سال‌های اخیر به خاطر طراحی و تولید دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل کوچک در میان کاربران سرتاسر دنیا شناخته شده است. در این میان، اما کوچک‌ترین محصول این شرکت گویا بیشتر از بقیه مورد توجه کاربران و خریداران قرار گرفته است. این دستگاه کوچک یک mp۳ player نسبتا حرفه‌ای با ابعاد کوچک و جیبی است. این محصول لبه‌های زاویه‌دار داشته و طراحی به شکل یک مکعب دارد. این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش است و قابلیت ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را از طریق کارت‌های حافظه microSD در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. به این ترتیب کاربران این محصول می‌توانند بیش از ۸ هزار فایل موسیقی مورد علاقه‌شان را در این دستگاه ذخیره کنند.

این در حالی است که باتری این دستگاه عمر مناسبی داشته و در هر بار شارژ قابلیت پخش مداوم تا ۶ ساعت را به کاربرانش می‌دهد. این mp۳ player با طراحی جالب و منحصر به فردش در رنگ‌های متنوعی تولید شده است. به این ترتیب کاربران این محصول می‌توانند این دستگاه کوچک و جیبی را در یکی از رنگ‌های مشکی، صورتی، سفید، سبز و زرد انتخاب کنند.

این شرکت اعلام کرده است که این محصول جالب و متفاوتش را به زودی و با قیمت ۹۹/۳۴ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.