لپ‌تاپ‌های سبک وزن سونی - ۲۳ خرداد ۸۹

بازار دیجیتال- مدل VPCZ۱۱۷GG/X به عنوان لپ‌تاپ سبک وزن سونی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران رهجو، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، VPCZ۱۱۷GG/X یک لپ‌تاپ ۴۱/۱ کیلوگرمی است که دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel Corei۷، رم هشت گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۳ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به کارت گرافیکی GeForce GT ۳۳۰M با ظرفیت یک گیگابایت، بلوتوث، وب‌کم، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

VPCZ۱۱۷GG/X با قیمت سه میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و با ضمانت ایران‌رهجو به فروش می‌رسد.

همچنین مدل VPCZ۱۱۶GG/B لپ‌تاپ سبک وزن دیگری از این خانواده است که وزن آن ۳۸/۱ کیلوگرم است.

تجهیز به پردازنده Intel Corei۵، رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۳ اینچ است.

تجهیز به بلوتوث، ExpressCard، سیستم شناسایی اثر انگشت، /Memory Stick Slot، وب‌کم و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و با ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.

مدل VPCZ۱۱۵GG/BI نیز لپ‌تاپ سبک وزن دیگری از خانواده سونی است که وزن آن ۴۲/۱ کیلوگرم است.

پردازنده این لپ‌تاپ هم Intel Corei۵است. تجهیز به رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت، کارت گرافیک GeForce GT ۳۳۰M با ظرفیت یک گیگابایت و صفحه نمایش ۱/۱۳ اینچی از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور به بلوتوث، wifi، سیستم شناسایی اثر انگشت و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. این لپ‌تاپ با قیمت دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.