رییس شورای رقابت با بررسی عملکرد این شورا و تاکید بر اینکه حمایت از مصرف‌کننده از وظایف شورای رقابت است، با به کار بردن اصطلاح «قیمت‌های تهاجمی» عنوان کرد که مخابرات در پی خارج کردن رقبا از گردونه رقابت است. جمشید پژویان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شورای رقابت پدید آمده است تا جلوی انحصارات را بگیرد و فشار قیمت‌های انحصاری را روی مردم و مصرف‌کنندگان کم کند. ما در این زمینه کارهای مطالعاتی خود را آغاز کرده‌ایم و قطعا نتایج مطالعات خود را در قیمت‌گذاری‌ها رعایت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر یکسری اقدامات تهاجمی از سوی شرکت‌ مخابرات به اجرا درآمده است به همین منظور تیم‌های کارشناسی ما برای دقت در این موضوع مشغول به کارند هر چند که تاکنون نتایج این تحقیقات تصویب و به من ابلاغ نشده است.

وی در توضیح قیمت‌های تهاجمی گفت: قیمت‌های تهاجمی یعنی قیمت‌هایی که بخواهد رقبا را از گردونه خارج کند.پژویان در ادامه از اقدامات تهاجمی مخابرات یاد کرد و ادامه داد: مخابرات در زمینه ارائه خدمات ADSL فعالیت‌هایی انجام می‌دهد که یک نوع اقدام تهاجمی است.رییس شورای رقابت در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات تهاجمی اکنون تنها از سوی شرکت مخابرات اعمال می‌شود؟ تصریح کرد: در حال حاضر موردی را که ما مورد مطالعه قرار داده‌ایم، مخابرات است و آنها باید برنامه‌هایشان را چه از نظر قیمت و چه از نظر مقدار با هم تنظیم کنند.

پژویان از برنامه‌ شورای رقابت برای از بین بردن قیمت‌های تهاجمی خبر داد و اظهار کرد: از طریق شورای تنظیم بازار که برای هر مورد ایجاد می‌شود، به شکل مشخصی با قیمت‌های تهاجمی برخورد می‌کنیم.