رعایت حقوق مادی و معنوی آثار، انتشار محصولات مورد تایید مرکز و حمایت از تولید کنندگان محتوای تلفن همراه با مشارکت ایرانسل و بالا بردن سطح کمی و کیفی آثار تولید شده از جمله اهداف این نشست است. مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و تولیدکنندگان محتوای تلفن همراه دعوت به عمل آورده است تا نشستی مشترک را جهت هدفمند سازی محتوای فرهنگی تلفن همراه و تعامل بیشتر با اصحاب رسانه‌های دیجیتال برگزار کنند.

به گزارش ایلنا، امیر سیاح مدیر واحد ساماندهی محتوای تلفن‌های همراه وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: هدف از برگزاری این نشست را تعامل بیشتر مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با تولیدکنندگان محتوای تلفن در جهت افزایش حمایت مادی و معنوی از محصولات ایشان خواند.

سیاح افزود: رعایت حقوق مادی و معنوی آثار، انتشار محصولات مورد تایید مرکز و حمایت از تولیدکنندگان محتوای تلفن همراه با مشارکت ایرانسل و بالا بردن سطح کمی و کیفی آثار تولید شده از جمله اهداف این نشست است.

هفته گذشته مدیران شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به منظور تعامل بیشتر نشستی را با مدیران مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برگزار کردند و در این نشست جنبه‌های گوناگون تفاهمنامه بین این دو نهاد در جهت تعامل بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.