مانیتورهای تازه وارد اتیگ

بازار دیجیتال- مدل D۲۲۱TW به عنوان مانیتور تلویزیون تازه وارد etig در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام گروه صنعتی تاتونگ، عرضه‌کننده مانیتورهای این برند در بازار داخلی، D۲۲۱TW یک مانیتور تلویزیون ۲۲ اینچ است که دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح تصویر ۱۶۸۰×۱۰۵۰ نقطه در اینچ، شدت روشنایی cd/m۲ ا۳۰۰و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱است. D۲۲۱TW قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را داشته و زاویه دید آن ۸۰ درجه افقی و ۷۵ درجه عمودی است. حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی این مانیتور به تصویر هم ۵ میلی ثانیه است. تجهیز به دو اسپیکر با قدرت سه وات، ورودی‌های D-Sub، S-Video، TV Signal، Video، SCARTو... از سایر ویژگی‌های این مانیتور تلویزیون است.

همچنین مدل G۱۷۱ W مانیتور تازه‌وارد ۱۷ اینچ این برند در بازار داخلی است که دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح تصویر ۱۶۸۰×۹۰۰ نقطه در اینچ، شدت روشنایی cd/m۲ ا۳۰۰ و نسبت کنتراست ۶۰۰:۱ است.

زاویه دید این مانیتور هم ۸۰ درجه افقی و ۶۵ درجه عمودی است.

مانیتور مذکور به اسپیکر، ورودی‌های VGA و Audio و... مجهز است و حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی این مانیتور به تصویر ۵ میلی ثانیه است.

مدل R۱۹۱W نیز مانیتور ۱۹ اینچ تازه وارد این برند در بازار داخلی است که وضوح تصویر آن ۱۴۴۰×۹۰۰ نقطه در اینچ، شدت روشنایی آن cd/m۲ ا۳۰۰ و نسبت کنتراست آن ۷۰۰:۱ است. زاویه دید این مانیتور هم ۸۵ درجه افقی و ۷۵ درجه عمودی است. این مانیتور به ورودی D-sub مجهز است و حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی این مانیتور به تصویر هم ۵ میلی ثانیه است. مانیتورهای مذکور با گارانتی گروه صنعتی تاتونگ به بازار عرضه شده‌اند.