دوربین جدید مجهز به کنترل هوشمند تصاویر

بازار دیجیتال- Panasonic به تازگی دوربین عکاسی دیجیتال جدیدی را به بازار معرفی کرده است که انتظار می‌رود، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار بگیرد. این دوربین جدید با مدل FX۷۵ به بازار معرفی شده است و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. FX۷۵ از سری دوربین‌های Lumix این شرکت است که طراحی بسیار مدرن و باریکی دارد که آن را از محصولات رقیب متمایز می‌کند. این دوربین مجهز به لنز Leica DC Vario-Summicron است که امکان عکاسی با زوم اپتیکال تا ۵ برابر را به کاربرانش می‌دهد. این لنز فاصله کانونی ۲۴ میلیمتری دارد و کیفیت عکاسی با این دوربین را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

دوربین جدید Panasonic قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱/۱۴ مگاپیکسل را دارد و امکان فیلمبرداری با وضوح مناسب HD را به کاربرانش می‌دهد. این فیلم‌ها با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه ثبت شده است و با فرمت AVCHD ذخیره می‌شوند.

FX۷۵ مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین همچنین دارای کنترل هوشمند ISO، تشخصی سوژه عکاسی و کنترل شدت روشنایی عکس را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

با این همه، اما شرکت Panasonic هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است.