لپ‌تاپ‌های تازه وارد DELL

بازار دیجیتال- مدل ۴۰۱۰ از سری inspiron لپ‌تاپ تازه وارد DELL است که طی روزهای آینده وارد بازار داخلی می‌شود.براساس اعلام زیگورات، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، مدل ۴۰۱۰ یک لپ‌تاپ تازه وارد است که به پردازنده INTEL ۲.۱۳GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۴ اینچ از نوع WXGA است.تجهیز به کارت گرافیک INTEL ACCELERATOR HD، وب کم و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور به زودی با گارانتی زیگورات وارد بازار داخلی می‌شود.همچنین مدل ۱۰۱۵ از سری VOSTRO از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت و پرفروش این برند در بازار داخلی است که به پردازنده INTEL CORE ۲ DUO ۲.۱ GHZ،

رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت مجهز است.صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع WXGA است. تجهیز به کارت گرافیک INTEL GM۴۵ با ظرفیت ۲۲۴ مگابایت، وب کم، باتری ۶CELL و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.لپ‌تاپ مذکور با قیمت ۶۲۵ هزار‌تومان و با ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.همچنین مدل M۴۵۰۰ از لپ‌تاپ‌های تازه وارد DELL است که به پردازنده INTEL CORE I۷ مجهز است.تجهیز به رم هشت گیگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و کارت گرافیکNVIDIA QUADRO FX۸۸۰ با ظرفیت یک گیگابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ است.لپ‌تاپ مذکور همچنین به وب‌کم، بلوتوث، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... مجهز است و با قیمت دو میلیون و ۹۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.