غول الکترونیکی ژاپنی شارپ با پیوستن به سونی و سامسونگ الکترونیکس در بازار پررقابت جدید، سری جدید تلویزیون‌های خود را که به فن‌آوری سه‌بعدی مجهز هستند، به نمایش گذاشت. نخستین سری تلویزیون‌های دارای نمایشگر کریستال مایع سه‌بعدی شارپ از اواخر ماه ژوئیه در ژاپن و تا اواخر سال جاری میلادی در بازارهای آمریکا، اروپا و چین به فروش می‌روند.

چهار مدل سری جدید LV از تلویزیون‌های ال‌سی‌دی سه‌بعدی AQUOS Quattron شارپ به بازار معرفی خواهند شد؛ طبق ادعای این شرکت، این تلویزیون‌ها نخستین نمایشگرهای جهان با فن‌آوری چهار رنگ اصلی هستند که در آن رنگ زرد به رنگ‌های قرمز، سبز و آبی افزوده شده و تصاویر را روشن‌تر می‌سازد.

در تلویزیون‌های سه‌بعدی جدید شارپ از نور پس زمینه دیود نوری ارگانیکی (LED) برای نمایش تصاویر با کیفیت فوق‌العاده در طراحی باریک و صفحه تخت این دستگاه استفاده شده است.

دستگاه‌های شارپ نیز همانند تلویزیون‌های سه‌بعدی موجود در بازار، بینندگان را ملزم می‌کنند از عینک‌های ویژه استفاده کنند. این دستگاه‌ها تصاویر ایجاد شده در فرمت دو بعدی را در حالت سه بعدی قابل مشاهده می‌سازند.

شارپ همچنین اعلام کرده که دو رکوردر بلوری «آکوس» جدید این شرکت که در ماه ژوییه عرضه می‌شوند، از اجرای دیسک‌های کیفیت بالای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کنند. شارپ در ماه آوریل ال سی دی صفحه لمسی به نمایش گذاشته بود که به استفاده از عینک ویژه نیازی نداشته و احتمالا در تلفن‌های همراه، دوربین‌های دیجیتال، قاب‌های عکس دیجیتالی و کنسول‌های بازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.