یک PMP ارزان قیمت - ۱۱ خرداد ۸۹

بازار دیجیتال- شرکت چینی Benss یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید که با مدل BENSS BX-۸۲ به بازار معرفی شده است، قابلیت‌های مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. BX-۸۲ امکان نمایش فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های RM، RMVB، TS، PMP، AVI، MOV و MKV را با وضوح تصویر مناسب ۷۲۰ پیکسلی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای یک خروجی تلویزیون و یک خروجی HDMI است، که به این ترتیب امکان تماشای تصاویر را روی انواع تلویزیون برای کاربرانش فراهم می‌کند. این در حالی است که فایل‌های موسیقی با فرمت‌های رایج هم در این دستگاه پخش و اجرا می‌شوند.

نمایشگر این محصول از نوع LCD تمام لمسی با اندازه ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۹۲۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش نمایش می‌دهد. این محصول مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴ گیگابایت می‌رسد.

BX-۸۲ از طرفی قابلیت‌های یک کتابخوان الکترونیکی را هم به کاربرانش می‌دهد و می‌تواند فایل‌هایی با فرمت‌های PDF را برای کاربرانش اجرا کند.

نکته جالب توجه درباره این محصول قیمت ارزان و مناسب آن است. بر اساس اعلام شرکت تولیدکننده آن، BX-۸۲ به تازگی و با قیمت ۴۵ دلار به بازار معرفی شده است و به فروش عمومی می‌رسد.