به دنبال کاهش ۵۰ درصدی تعرفه سرویس GPRS همراه اول، بسته‌های جدید اینترنت همراه اول این اپراتور نیز ارائه شد.روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که ‌مشترکان همراه اول می‌توانند با روش‌های پورتال و پیامک از بسته‌های رویایی اینترنت همراه استفاده کنند. طبق این گزارش، شماره پیام کوتاه جهت فعال‌سازی سرویس GPRS همراه اول ۸۰۸۸ بوده و مشترکان جهت فعال‌سازی پیامکی بسته‌های رویایی اینترنت همراه، باید به شماره ۸۰۸۰ یک پیامک بدون متن ارسال کنند.همچنین جهت فعال‌سازی اینترنتی بسته‌ها، پس از ورود به پورتال همراه اول به نشانی www.mci.ir و ثبت شماره تلفن و انتخاب نوع بسته پیشنهادی، پیامکی دریافت خواهند کرد که درصورت ارسال یک پیامک بدون متن به شماره مذکور، استفاده از بسته ثبت نام شده تایید خواهد شد.

بنابراین گزارش خدمات GPRS همراه اول در چهار بسته رویایی ارائه شده که در تمامی آنها حجم دانلود نامحدود است. بسته اول ۲۴ ساعته و به قیمت ۱۰ هزار ریال، بسته دوم هفت روزه و به قیمت ۵۰ هزار ریال، بسته سوم یک ماهه و به قیمت ۱۰۰ هزار ریال و بسته چهارم یک ماهه از ساعت ۲۳ تا ۸ و به قیمت ۳۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است. همچنین در سیم‌کارت‌های اعتباری با خرید هر بسته، مبلغ بسته از اعتبار مشترک کسر می‌گردد و در سیم‌کارت‌های دائمی با خرید هر بسته، مبلغ بسته در صورت حساب همان دوره منظور می‌شود.

دلایل سوختن برخی سیم‌کارت‌های همراه اول

یکی از مسوولان همراه اول با تایید سوختن بی‌دلیل برخی سیم کارت‌های این اپراتور به مهر گفت: در این حالت تماس گیرنده با پیغام «دستگاه مورد نظر خاموش است» مواجه می‌شود که این مساله به ندرت و تنها برای تعداد معدودی از مشترکان رخ داده است، اما همراه اول با ارائه سرویس آزمایش سیم‌کارت این فرصت را به مشترکان می‌دهد که سیم‌کارت خود را تست کنند.علی حمیدی، مدیرکل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار افزود: مشترکان با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز محل سکونت خود می‌توانند تنها با ارائه کارت شناسایی، سیم‌کارت‌های خود را تست کرد و در صورت داشتن ایراد، آن را تعویض و سیم‌کارت جدید دریافت کنند.