لپ‌تاپ‌هایی باقابلیت سونی - ۳ خرداد ۸۹

بازار دیجیتال- مدل VPCZ۱۱۷GG/X به عنوان لپ‌تاپ سبک وزن و باقابلیت سونی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران رهجو، نمایندگی فروش محصولات IT این برند در بازار داخلی، VPCZ۱۱۷GG/X یک لپ‌تاپ سبک وزن با وزن ۴۱/۱ کیلوگرم است که صفحه نمایش آن هم تنها ۱/۱۳ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به پردازنده نسل جدید اینتل Intel Corei۷، رم هشت گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم GeForce GT ۳۳۰M است.

تجهیز به بلوتوث، پورت USB، WiFi/ LAN، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت سه میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و با ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین مدل VPCZ۱۱۶GG/B را از لپ‌تاپ‌های سبک وزن و با قابلیت این برند در بازار داخلی معرفی کرد که به پردازنده Intel Corei۵، رم ۶ گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۳ اینچ با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک GeForce GT ۳۳۰M، بلوتوث، پورت USB، وب‌کم، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.این مدل لپ‌تاپ هم با قیمت دومیلیون و ۸۰۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران رهجو به فروش می‌رسد.

از مدل‌های سبک وزن و گران‌قیمت گفتیم بد نیست یک نمونه با قابلیت که به پردازنده‌های نسل جدید مجهزند و از قیمت پایینی هم برخوردارند معرفی کنیم.مدل VPCCW۲۵FG/B/W/P که به پردازنده Intel Corei۳ مجهز است، گزینه مناسبی است.

این لپ‌تاپ ۴/۲ کیلوگرمی که صفحه نمایش آن ۱۴ اینچ با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ است، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به رم ۳ گیگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت و کارت گرافیک GeForce GT۳۱۰ M با ظرفیت ۲۵۶مگابایت است.

تجهیز به کارتخوان، بلوتوث و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این مدل هم با قیمت یک میلیون و ۷۵ هزار تومان و با ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.

همچنین مدل VPCEB۱۵FG/B/W لپ‌تاپ با قابلیت و ارزان قیمت دیگری است که به پردازنده Intel Corei۳، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۵/۱۵ اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک ATI Radeon HD ۵۴۷۰، بلوتوث، پورت USB و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ هم با قیمت یک میلیون و ۹۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.