ابزار جدید گوگل برای پاسخ به پرسش‌های متداول

گوگل راه سریع‌تری را برای جست‌وجوی اینترنت به‌منظور یافتن حقایق و اجازه به کاربران برای بررسی منابع یافته است. به گزارش «ایسنا»، این غول اینترنتی به دنبال راه‌هایی برای هوشمندتر کردن جست‌وجوهای اینترنتی بوده است. جدیدترین اقدام گوگل پس از یک دهه برتری در بازار جست‌وجو، ویژگی جدیدی است که پاسخ‌های محکمی را برای پرسش‌های متداول می‌یابد.

ابزار Google Squared که یک سال قبل راه‌اندازی شد، بخشی از تلاش گوگل برای حفظ برتری در برابر رقبای کوچک و بزرگی است که در تلاش برای به چالش کشاندن قدرت این غول اینترنتی هستند.

این ابزار نخستین تلاش گوگل برای یافتن و گردآوری اطلاعات سازماندهی شده از سراسر اینترنت بوده است. مهندسان گوگل در نیویورک تلاش کرده‌اند این فن‌آوری را بهبود داده و ویژگی‌های جدیدی مانند مرتب کردن اطلاعات و معرفی آن‌ها را به آن اضافه کنند. به گفته مدیر محصول Google Squared، گوگل اکنون با استفاده از این فن‌آوری دقت پاسخ‌ها را بهبود داده و برای کاربران دسترسی راحت به منبع پاسخ‌ها را فراهم می‌کند.

کاربران قادرند از رایانه‌های خود و همچنین در ظرف چند هفته آینده از طریق تلفن‌های هوشمند به این ویژگی دسترسی یابند؛ این شرکت با Google Squared تلاش می‌کند به یکی از اولین وعده‌های خود درباره یافتن پاسخ سریع به یک پرسش ساده عمل کند.