کلاهی برای پخش موسیقی در حال کار و ورزش

بازار دیجیتال- این روزها دیگر کمتر از دیدن چیزهای عجیب و غریب تعجب می کنیم. دلیل این موضوع هم به تعداد زیاد این عجایب در اطراف ما برمی‌گردد. با این اوصاف اگر قرار باشد یک mp۳ player روی یک کلاه بیسبال به بازار عرضه شود، احتمالا اغلب ما چندان هم تعجب نمی‌کنیم. این محصول جالب را شرکت iCap به بازار معرفی و عرضه کرده است. این mp۳ player طرحی به شکل کلاه بیسبال داشته و مبتنی بر اسپیکر داخلی هم هست.

این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۲ گیگابایت می‌رسد. این در حالی است که کاربران این محصول امکان ارتقای حافظه آن را تا ۸ گیگابایت و از طریق کارت‌های حافظه microSD در اختیار دارند.

این محصول جدید امکان پخش موسیقی با فایل‌های mp۳، WMA و WAV را داشته و موسیقی را در ۷ حالت مختلف برای کاربرانش اجرا می‌کند. این کلاه جالب برای گوش دادن به موسیقی در حال ماهیگیری، کار در حیاط و باغچه، اسکیت، گلف، مسابقات رالی و حتی بازی‌های توپی مناسب است.

iCap جدید هم دارای دو اسپیکر داخلی بوده و هم مجهز به هدفون است تا به این ترتیب کاربرانش را در انتخاب آزاد بگذارد. به این ترتیب این دستگاه در هر بار شارژ امکان پخش موسیقی تا ۶ ساعت از طریق اسپیکر و ۳۰ ساعت از طریق هدفون‌ها را به کاربرانش می‌دهد.

این محصول دارای رادیوی FM با امکان دریافت فرکانس ۲۰ ایستگاه رادیویی مختلف است و قابلیت ضبط صدای دیجیتالی را هم دارد. پورت USB پر سرعت نسخه ۲ این mp۳ player هم امکان اتصال به کامپیوتر و انتقال فایل‌ها را به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای یک نمایشگر کوچک LED با وضوح تصویر ۶۴×۱۲۸ پیکسل است که اطلاعات مربوط به فایل موسیقی در حال پخش را برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

به این ترتیب این کلاه جالب به تازگی و با قیمت ۶۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.