چاپگرهای تازه وارد HP

بازار دیجیتال- مدل HP LaserJet Pro P۱۱۰۲ Printer به عنوان یک چاپگر سیاه و سفید لیزری تک کاره تازه وارد از خانواده HP در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام سرزمین سبز، یکی از عرضه‌کنندگان چاپگرهای این برند در بازار داخلی، این چاپگر سیاه و سفید تک‌کاره دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ ۱۸ صفحه سیاه و سفید در دقیقه با وضوح تصویر ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ، قابلیت چاپ ماهانه ۵۰۰۰ صفحه در دقیقه و تجهیز به کارتریج CE۲۸۵A HP LaserJet CE۲۸۵A Black Print Cartridge است.

تجهیز به حافظه دو مگابایتی، قابلیت چاپ بدون حاشیه، قابلیت چاپ روی کاغذ، لیبل، کارت ویزیت، قابلیت کارکرد در رطوبت و .... از سایر ویژگی‌های این چاپگر است. این چاپگر لیزری با سیستم عامل Windows® ۷،Windows Vista®،Microsoft® Windows® Xp و ... سازگار است و با قیمت ۱۵۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.

همچنین مدل P۲۰۵۵ به عنوان چاپگر لیزری تک کاره دیگری از این خانواده معرفی شد که می‌توانید با انتخاب این چاپگر اثرات مخرب روی محیط‌زیست را کاهش دهید و در عین حال دستگاهی با سرعت مطلوب و کارآیی آسان داشته باشید.

این چاپگر قادر است اسناد را با سرعت ۳۳ صفحه در دقیقه چاپ کند. وضوح چاپ این چاپگر نیز ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

این چاپگر همچنین قابلیت چاپ ۵۰۰۰۰ صفحه را در یک ماه داشته و به کارتریج HP LaserJet CE۵۰۵A Black Print Cartridge مجهز است. ضمن اینکه این دستگاه با کارتریج HP LaserJet CE۵۰۵X Black Print Cartridge نیز سازگار است.

تجهیز به حافظه ۶۴مگابایتی، قابلیت چاپ دوطرفه، سازگاری با سیستم عامل Windows® ۷، Windows Vista® ،Microsoft® Windows® XP،Mac OS X v۱۰.۳.۹, v۱۰.۴, v۱۰.۵, v۱۰.۶, UNIX, Linux و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این چاپگر هم با قیمت ۳۱۵هزار تومان و با ضمانت سرزمین سبز به فروش می‌رسد. مدل HP Officejet Pro ۸۰۰۰ Printer هم چاپگری جوهر افشان رنگی از خانواده HP است که برای مصارف اداری مناسب است و با استفاده از این چاپگر می‌توانید اسناد خود را با کیفیت رنگی بالا چاپ کنید و بیش از ۵۰ درصد در هر برگ صرفه‌جویی در مقایسه با انواع لیزری داشته باشید.

این چاپگر دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ ۱۹ صفحه رنگی و سیاه و سفید در دقیقه با وضوح ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ برای اسناد سیاه و سفید و ۴۸۰۰×۱۲۰۰ برای اسناد رنگی، قابلیت چاپ ماهانه ۱۵۰۰۰ صفحه، تجهیز به حافظه ۳۲ مگابایتی و ... است.

قابلیت چاپ دوطرفه اسناد، چاپ بدون حاشیه و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. HP Officejet Pro ۸۰۰۰ Printer با قیمت ۱۷۵ هزار تومان و با ضمانت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.