چاپگرهای جدید لکسمارک در راه

بازار دیجیتال- مادیران از عرضه مدل‌های جدید چاپگرهای چند کاره لیزری لکسمارک در آینده نزدیک خبر داد. بر اساس اعلام این شرکت، مدل‌های X۳۶۴DN، X۳۶۳DN، X۲۰۴N و چند مدل دیگر از محصولات جدید لکسمارک هستند که در آینده نزدیک وارد بازار داخلی می‌شوند که مدل X۳۶۴DN یک چاپگر لیزری چهار‌کاره است که دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ و کپی دورو، فکس و اسکن رنگی تحت شبکه، تجهیز به اسکنر رنگی Flatbed با ADF، قابلیت به کارگیری تحت شبکه، دارای قابلیت اسکن دورو، دارای پورت USB ۲.۰ و Ethernet، پردازشگر ۲۶۶MHz و حافظه ۱۲۸ مگابایتی است.

همچنین سرعت چاپ و کپی این دستگاه ۳۵ صفحه در دقیقه با وضوح dpiا۱۲۰۰×۱۲۰۰ است. این دستگاه چند منظوره به زودی وارد بازار داخلی شده و قیمت آن اعلام می‌شود. مدل X۳۶۳DN نیز یک دستگاه سه‌منظوره است با قابلیت چاپ و کپی دورو و اسکن رنگی تحت شبکه.

این دستگاه قادر است ۳۵ صفحه را در یک دقیقه چاپ و کپی کند و وضوح چاپ و کپی آن هم dpiا۱۲۰۰×۱۲۰۰ است.

وضوح اسکن این دستگاه نیز dpiا۶۰۰×۶۰۰ است.

تجهیز به اسکنر رنگی Flatbed با ADF، قابلیت اسکن دورو، تجهیز به پردازشگر ۲۶۶MHz از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این دستگاه هم به زودی با ضمانت مادیران وارد بازار داخلی می‌شود.

همچنین مدل X۲۰۴N یک چاپگر حرفه‌ای چهارکاره است که دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ، کپی، فکس و اسکن رنگی تحت شبکه، تجهیز به حافظه ۶۴ مگابایتی، پورت USB ۲.۰ و Ethernet و... است. سرعت چاپ و کپی این دستگاه هم ۲۴ صفحه در دقیقه با وضوح dpiا۱۲۰۰×۱۲۰۰ است. حداکثر زمان لازم برای چاپ هم توسط این دستگاه ۹ ثانیه است.