بازار دیجیتال- بعد از نیازمندی‌های برخی روزنامه‌ها که می‌تواند به کسانی که به دنبال شغلی هستند کمک کند، سایت‌های اینترنتی نیز یکی دیگر از مراجعی است که می‌تواند برای این گروه از افراد مفید باشد. سایت بازار کار به آدرس www.bazarekar.ir، بنیان‌گذار اطلاع‌رسانی نوین اشتغال در ایران از جمله سایت‌های کاریابی است که می‌تواند به افراد جویای کار کمک کند.

مطالب موجود در سایت در بالای صفحه دیده می‌شود که از میان آن می‌توان به کارجویان، کارفرمایان، متون کاریابی، آگاهی استخدام، اطلاعات استخدام، مراکز کاریابی و... اشاره کرد. در این سایت بخشی به عنوان آزمون‌های استخدامی وجود دارد که در این بخش کاربران می‌توانند به جدیدترین آزمون‌های استخدامی دسترسی داشته باشند. اگر برای پیدا کردن شغل مورد نظر نیز عجله دارید بهتر است از بخش جست‌وجوی سریع شغل استفاده کنید. در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از جمله تحصیلات، جنسیت، استان، رشته تحصیلی، عنوان شغل می‌توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.
جدیدترین رزومه‌های ثبت شده، جدیدترین آگاهی‌های استخدامی، گزارش، تجربه، مقاله و پژوهش، گفت‌وگو، اخبار استخدام و... از دیگر قسمت‌های این سایت است.