صفحه عریض‌های تازه وارد ال‌جی

بازار دیجیتال- این روزها بازار مانیتورهای صفحه عریض (wide) به دلیل فضای بیشتری که در اختیار کاربران قرار می‌دهند گرم و پر رونق است. فعالان بازار می‌گویند، طی یکی دو سال اخیر، بازار خرید و فروش این نوع مانیتورها گرم و پررونق است و یکی از دلایل تقاضای بالا برای این مانیتورها قیمت مناسب آنها است.

در این زمینه، شرکت‌های عرضه‌کننده مانیتور هم مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده‌اند.

مدل W۲۲۶۲TQ یکی از مانیتورهای صفحه عریض ال‌جی است که سایز آن ۵/۲۱ اینچ است. این مانیتور دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش گسترده، بدنه مشکی براق با قاب کریستالی، تکنولوژی DFC، تجهیز به موتورپردازش تصویر و... است.

وضوح تصویر این مانیتور هم ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن cd/m²‌ا۳۰۰ است. همچنین نسبت کنتراست این مانیتور ۷۰,۰۰۰ : ۱ است.

زاویه دید W۲۲۶۲TQ نیز ۱۷۰درجه عمودی و ۱۷۶ درجه افقی است. مانیتور مذکور قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را داشته و از تکنولوژی هوشمند تنظیمات (Smart Package)، کلید FUN و... بهره‌مند است.

این مانیتور با قیمت ۲۵۶هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین مدل W۲۰۸۶T را از مانیتورهای صفحه عریض تازه‌وارد این برند در بازار داخلی معرفی کرد.

این مانیتور هم به موتور پردازش تصویر، کلیدهای لمسی، تکنولوژی DFC، ورودی DVI و... مجهز است و حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی این مانیتور به تصویر دو میلی ثانیه است. وضوح تصویر این مانیتور ۲۰ اینچ هم ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن cd/m²‌ا۳۰۰ است.

نسبت کنتراست این مانیتور هم ۷۰,۰۰۰ : ۱ است. همچنین زاویه دید مانیتور مذکور ۱۶۰ درجه عمودی و ۱۷۰ درجه افقی است. این مانیتور هم با قیمت ۲۴۷ هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.