مانیتورهای پرفروش اتیگ

بازار دیجیتال- مدل D۲۲۱TW به عنوان مانیتور تازه وارد اتیگ در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام گروه صنعتی تاتونگ، این مانیتور تلویزیون ۲۲ اینچ صفحه عریض دارای ویژگی‌هایی چون وضوح تصویر ۱۶۸۰×۱۰۵۰ نقطه در اینچ ، شدت روشنایی cd/m²‌ا۳۰۰ و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ است. زاویه دید این مانیتور هم ۸۰ درجه افقی و ۷۵ درجه عمودی است. این مانیتور قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را داشته و حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی به تصویر توسط این مانیتور ۵ میلی ثانیه است.

D۲۲۱TW همچنین به ورودی‌های D-Sub، S-Video، TV Signal و... مجهز است. این مانیتور با ضمانت گروه صنعتی تاتونگ به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین مدل R۱۹۱W را از مانیتورهای پرفروش ۱۹ اینچ صفحه عریض این برند در بازار داخلی معرفی کرد. این مانیتور هم دارای ویژگی‌هایی چون، نسبت کنتراست ۷۰۰:۱، وضوح تصویر ۱۴۴۰×۹۰۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی cd/m²‌ا۳۰۰ است. این مانیتور قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را دارد. تجهیز به ورودی D-sub از سایر ویژگی‌های این مانیتور است. زاویه دید این مانیتور هم ۷۵ درجه عمودی و ۸۵ درجه افقی است. این مانیتور هم با قیمت ۱۶۳هزار تومان و با ضمانت گروه صنعتی تاتونگ به فروش می‌رسد.