سرقت کابل در یکی دیگر از مناطق مخابراتی تهران باعث قطع ارتباط اینترنت پرسرعت برخی مشترکان شد. به گزارش مهر، پس از آنکه مسوولان شرکت مخابرات استان تهران از سرقت بخشی از کابل‌های زیربار رفته مخابرات مرکز ولیعصر تهران و قطعی ارتباط حدود چهار هزار مشترک این مرکز با پیش شماره هفت، سرقت بخشی از کابل‌های زیرباررفته مخابرات مرکز نصراللهی و قطعی پنج هزار تلفن مشترک در این منطقه و سرقت ناموفق کابل‌های مخابراتی در منطقه پیروزی و قطعی سه هزار شماره تلفن ثابت خبر دادند، این بار خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که ارتباط اینترنت پرسرعت مشترکان منطقه‌ای دیگر از تهران در اثر سرقت کابل‌های مخابراتی مختل شده است.

سریال سرقت کابل‌های تلفن ادامه دارد و این بار سارقان دست به سرقت کابل ۱۲۰۰ زوج تلفن در منطقه مخابراتی شهری سلمان فارسی زده‌اند که این امر قطعی ارتباط مشترکان اینترنت پرسرعت منطقه را موجب شده است. این سرقت پنج‌شنبه شب صورت گرفته که طی آن سارقان موفق به دزدی ۱۵ متر کابل شده اند.

تلاش برای برقراری ارتباط مشترکان اینترنت پرسرعت منطقه مذکور در حال انجام است و بر اساس تعهدات پیمانکار باید این قطعی تا ۷۲ ساعت رفع شود. پیمانکار این مرکز مخابراتی باید حدود ۴۰۰ متر کابل کانالی ۱۲۰۰ زوجی را تعویض کند تا ارتباط مشترکان مجددا برقرار شود.