یک پلیر قاشقی روی گردن شما

بازار دیجیتال- یک دستگاه mp۳ player جدید با طراحی متفاوت به بازار معرفی شده است. این دستگاه را شرکتی به نامCasini Studio تولید و به بازار معرفی کرده است. این دستگاه طراحی شبیه به یک گردنبند دارد و به این دلیل احتمالا مورد توجه اغلب کاربران و خریداران خانم قرار می‌گیرد. این در حالی است که آویز این گردنبند بسیار جالب و متفاوت و شبیه به یک قاشق بزرگ است. با این اوصاف این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای طرفداران تنوع باشد. در پشت این قاشق و در قسمت برآمدگی آن کلیدهای لمسی برای تنظیم صدا و عوض کردن فایل موسیقی در حال پخش وجود دارد. این کلیدها کاملا کوچک، غیر برجسته و لمسی هستند. از طرفی این دستگاه مجهز به هدفون‌های قوی برای پخش با کیفیت موسیقی هستند. این هدفون سیم بلند و محکمی دارد و می‌تواند نقش یک زنجیر گردنبند ضخیم و مستحکم را بازی کند.

این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. فایل‌هایی با فرمت‌های mp۳، WMA، OGG و FLAC هم امکان پخش و اجرا در این محصول جالب را دارند.

با این همه، اما شرکت Casini Studio هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدید و جالب اعلام و منتشر نکرده است.