بازار دیجیتال- www.Razmavar.com سایتی برای دوستداران به ورزش‌های رزمی. این سایت کاملترین پورتال اینترنتی ورزش‌های رزمی‌با بخش‌های بسیار جالب و جدیدترین اخبار روز ورزش‌های رزمی‌ایران و جهان است.

اخبار، مقالات، سلاح‌ها، نام‌آوران، معرفی رشته‌ها و سبک‌های رزمی، فدراسیون، دریافت کتاب‌های الکترونیکی و... از جمله بخش‌های اصلی این سایت است. همچنین در این سایت علاقه‌مندان به رشته‌های رزمی‌امکان دریافت کلیپ‌های ورزش‌های رزمی‌را نیز دارند. یکی از قسمت‌های جالب این سایت بخش مقاله‌های آن است. با انتخاب این قسمت شما می‌توانید به اطلاعات جالب و جامعی در حوزه ورزش دست پیدا کنید. به عنوان مثال در مقاله ای با عنوان بهترین زمان برای تمرین ورزش آمده است: «بهترین زمان تمرین بعد از ظهر است. تحقیقات نشان می‌دهد بهترین زمان ورزش بسته به دمای بدن تعیین شود. بعد از ظهر‌ها حدود ساعت ۴ تا ۵ دمای بدن اکثر مردم در بالاترین حد خود قرار دارد. قدرت، استقامت و انعطاف بدن بعد از ظهرها در بالاترین حد خود است.
در حدود ساعت 4 و 5 بعد از ظهر، قدرت و نیروی بدن استقامت و انعطاف در انجام حرکات ورزشی نسبت به ساعت‌های دیگر شبانه روز حدود 5 درصد بالاتر است.
همچنین بعد از ظهر‌ها دمای بدن انسان در بالاترین حد خود است و در نتیجه ماهیچه‌ها و بافت‌های عضلانی گرم و آماده انجام حرکات ورزشی هستند. بالا بودن قدرت ، استقامت و انعطاف در بعد از ظهر‌ها به معنای پایین آمدن، احتمال مصدومیت و آسیب دیدگی است .....» برای استفاده بهتر از این سایت بهتر است در آن عضو شوید تا امکان شرکت در تالارهای گفت‌وگوی این سایت را نیز داشته باشید.