دوربین جدید در رنگ‌های متنوع 

بازار دیجیتال- شرکت بزرگ Pentax یکی از تولیدکنندگان فعال بازار انواع دوربین و لوازم عکاسی دیجیتال است که اخیرا محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده است.

این محصول، جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال تولید شده توسط این شرکت است که با مدل M۹۰ از سری دوربین‌های کامپکت Optio این شرکت به بازار معرفی شده است.

این دوربین که برای کاربران مبتدی و علاقه‌مند به عکاسی طراحی و تولید شده است، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱/۱۲ مگاپیکسل را داشته و قابلیت فیلمبرداری را هم دارد. کاربران این دوربین می‌توانند با استفاده از آن فیلم‌هایی با وضوح متوسط VGA و سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را گرفته و ثبت و ذخیره کنند.

M۹۰ دارای امکان زوم دیجیتال تا ۵ برابر بوده و قابلیت زوم اپتیکال تا ۳ برابر را به کاربرانش می‌دهد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است و تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین جدید مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD، SDHC، SDHX را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. کاربران این محصول جدید امکان عکاسی پانوراما با ۲۰ حالت عکاسی متفاوت را در اختیار دارند.

دوربین جدید Pentax در سه رنگ متنوع بنفش، قرمز و مشکی طراحی و تولید شده و قرار است ابتدا به بازار اروپا با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.