بازار دیجیتال- این روزها رفتن به کلاس زبان انگلیسی جزو برنامه اصلی بسیاری از افراد است، اما در مقابل افرادی هم هستند که وقتی برای رفتن به این کلاس‌های آموزشی را ندارند.

به همین دلیل سایت‌هایی در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند که می‌توانند به این گونه افراد تا حدودی کمک کنند. به این صورت که با مراجعه به این سایت‌ها بدون اینکه در زمان مشخص در کلاس حضور پیدا کنید می‌توانید در یک زمان مناسب به یادگیری زبان انگلیسی مشغول شوید. هرچند این گونه سایت‌ها نمی‌توانند در یادگیری کامل زبان انگلیسی موثر باشند، اما می‌توانند شما را با مبانی اولیه این زبان آشنا کنند.
سایت www.okhdar.com یک سایت درباره آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است. مطالب موجود در سایت در ستون سمت راست صفحه دیده می‌شود. در این قسمت عناوینی چون آموزش زبان (شامل آموزش زبان،آموزش گرامر، آموزش نوشتن، IELTS و تافل، دیکشنری و اصطلاحات)،منابع انگلیسی (شامل منابع خواندنی، منابع صوتی، طنز و داستان، مجلات خارجی، کسب و کار و تجارت)، مقالات، کودکان، اخبار و... دیده می‌شود. قسمت میانی سایت نیز به معرفی کتاب‌های آموزشی کاربردی برای کاربران اختصاص یافته است. در این بخش کتاب‌های مختلفی با کارآیی مختلف برای کاربران معرفی شده است. به عنوان مثال در این بخش کتابی با عنوان «تلفن زدن در زبان انگلیسی» معرفی شده است که این کتاب برای آن دسته از افراد حرفه‌ای و کارآموزان تجارت و بازرگانی است که نیاز دارند همواره از طریق تلفن با طرف‌های خارجی خود صحبت کنند. این کتاب که هم می‌توان در کلاس درس از آن استفاده کرد و هم به صورت خودآموز آن را مطالعه کرد، مهارت‌های حرف زدن از پشت خط تلفن را به شما آموزش داده و انواع تماس‌های تلفنی را با مثال‌های متعدد نشان می‌دهد. این دوره آموزشی می‌تواند نقش سازنده‌ای در افزایش قابلیت‌های برقراری تماس‌های تلفنی با انگلیسی‌زبان‌ها بازی کند. فروشگاه آنلاین، ارسال مطالب، جست‌وجو، عضویت‌گیری و.... از دیگر امکانات این سایت آموزشی است.