یک PMP حرفه‌ای برای طرفداران تماشای فایل‌های ویدئویی

بازار دیجیتال- در بازار پر رونق انواع محصولات دیجیتال شخصی، شرکت‌های تولیدکننده چینی این روزها حسابی فعال شده و هر روز محصولات جدیدی را به بازار معرفی و عرضه می‌کنند. شرکت Itoos یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی دستگاه پخش چندرسانه‌ای قابل حملش را به بازار معرفی کرده است.

این محصول جدید در واقع یک PMP است که با نام M۸HDP به بازار معرفی شده است. این دستگاه طراحی ساده‌ای داشته و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه در واقع انتخاب خوبی برای کاربران و علاقه‌مندان به تماشای فیلم و فایل‌های ویدئویی است. دلیل این موضوع هم به قابلیت نمایش تصاویر با وضوح بالای HD در این دستگاه است.

M۸HDP قابلیت پخش و اجرای فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های H.۲۶۴، MPEG-۲، VC-۱، RM ،RMVB، MKV، MOV، TS ،AVI، MPG، M۲TS، M۴V PMP، MP۴، ۳GP، VOB و DAT را داشته و فایل‌های موسیقی با فرمت‌های رایج را برای کاربرانش اجرا و پخش می‌کند.

این دستگاه همچنین دارای یک نمایشگر LCD تمام لمسی بزرگ است که می‌تواند توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این نمایشگر اندازه‌ای برابر ۵ اینچ داشته و امکان نمایش تصاویر و فایل‌های ویدئویی را با وضوح تصویر مناسب ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. با این همه، اما این دستگاه برخلاف محصولات مشابهش دارای پورت خروجی HDMI نبوده و این موضوع یکی از ضعف‌های آن به حساب می‌آید. این در حالی است که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدید اعلام و منتشر نشده است.