وبلاگ فن‌آوری Engadget تصاویری را منتشر کرد که مدعی است به تبلت مولتی‌تاچ پنج اینچی Dell Streak و تبلت مولتی تاچ هفت اینچی دل به‌نام Looking Glass تعلق دارند. به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وبلاگ Engadget، دستگاه Streak ممکن است تابستان جاری یا احتمالا در اواخر آن عرضه شود، در حالی که به‌نظر می‌رسد عرضه Looking Glass برای ماه نوامبر مقرر شده است؛ همچنین هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این دو دستگاه موجود نیست.

در صورتی که اطلاعات Engadget صحیح باشد، تبلت Looking Glass دستگاه مولتی‌تاچی است که با نسخه ۱/۲ آندروئید کار می‌کند و دارای نمایشگر WVGA هفت اینچی با وضوح ۸۰۰ در ۴۸۰، حافظه رم چهار گیگابایتی، اتصال وای‌فای و بلوتوث ۰/۳، دوربین ۳/۱ مگاپیکسلی و ‌گیرنده تلویزیون اختیاری است؛ همچنین دارای امکان توسعه حافظه تا ۳۲ گیگابایت است.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، Dell Streak یا Mini ۵ دارای صفحه نمایش WVGA پنج اینچی، پردازنده اسنپ دراگون یک گیگاهرتزی، دوربین پنج مگاپیکسلی، اتصال وای‌فای و بلوتوث ۱/۲ و امکان توسعه حافظه تا ۳۲ گیگابایت است.