عرضه زودتر از موعد 3 DS نینتندو

نسل جدید دستگاه بازی دستی DS نینتندو زودتر از حد انتظار در ماه اکتبر عرضه می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دستگاه ۳ DS نینتندو که قرار است در نمایشگاه بازی E۳ معرفی شود، در ماه اکتبر به بازار عرضه می‌شود. بر اساس گزارش CVG، نسل جدید دستگاه بازی دستی نینتندو شش ماه زودتر از گزارش‌های قبلی برای فروش عرضه می‌شود، البته این گزارش به این معنی نیست که ۳ DS در سال جاری در بازار اروپا موجود خواهد بود، زیرا نینتندو معمولا پیش از عرضه محصولاتش به بازار بین‌المللی، آنها را ابتدا در بازار خانگی خود در ژاپن عرضه می‌کند و به نظر می‌رسد درباره ۳ DS نیز این شیوه را در پیش بگیرد.

این دستگاه نخستین کنسول بازی دستی جهان با خروجی سه‌بعدی استریو خواهد بود، اما نینتندو اطلاعات چندانی در مورد جزئیات سخت‌افزاری آن منتشر نکرده است.

اما بر اساس اطلاعات پیشین، ۳ DS دارای سخت‌افزار قدرتمندتری بوده و مجموعه بازی‌هایی دارد که به‌صورت انحصاری در این دستگاه اجرا می‌شوند و به نظر می‌رسد نینتندو ناچار است گرافیک‌های قدرتمندتری را در ۳ DS جای دهد و همچنین طراحان بازی را تشویق کند عنوان‌هایی با جذابیت‌های بصری بیشتر بسازند.