دستگاه ضبط صدا در ابعاد کارت اعتباری

بازار دیجیتال- این روزها بازار محصولات دیجیتال شخصی آنقدر رونق پیدا کرده است که این محصولات را در اشکال مختلف وارد زندگی روزمره ما کرده است. حالا دیگر دانشجویان به جای جزوه برداشتن و خرید کتاب و ... ترجیح می‌دهند تنها یک دستگاه ضبط صدای دیجیتالی داشته و با استفاده از آن تمام درس‌های کلاس را ضبط و ذخیره کنند و به این ترتیب، همیشه به نکات مطرح شده در کلاس درس دسترسی داشته باشند.

یک شرکت چینی هم به تازگی یک دستگاه ضبط صدای دیجیتالی با طراحی مدرن و بسیار باریک به بازار معرفی و عرضه کرده است. این دستگاه طراحی بسیار باریک و سبک داشته و ابعادی برابر یک کارت اعتباری دارد. ضخامت بدنه این محصول برابر ۵/۶ میلیمتر بوده و ظرفیت حافظه این دستگاه به ۲ گیگابایت می‌رسد. این محصول مبتنی بر حافظه داخلی بوده و امکان ارتقا از طریق کارت‌های حافظه را ندارد.

این دستگاه دارای یک پورت USB ۲.۰ بوده و از این طریق، امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی، شارژ و انتقال اطلاعات را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول جالب می‌تواند به عنوان USB فلش، دستگاه mp۳ player و دستگاه ضبط صدای دیجیتالی مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه صدا را با فرمت WAV ضبط و ذخیره می‌کند.

به این ترتیب این دستگاه به خاطر طراحی کوچکش می‌تواند در جلسات، کلاس درس، مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها مورد استفاده قرار گرفته و نقش دفتر یادداشت جیبی را برای کاربرانش بازی کند. این محصول جدید در هر بار شارژ امکان ضبط صدا تا بیش از ۱۰۰ ساعت و پخش ۵/۴ ساعت را به کاربرانش می‌دهد.

طبق اعلام شرکت تولید کننده‌اش، این محصول به تازگی و با قیمت ۹۹/۷۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.