هفتمین جشنواره تخصصی هنر عکاسی و تصویربرداری برگزار می‌شود

هفتمین همایش و جشنواره بین‌المللی تخصصی هنر عکاسی، تصویربرداری، دوربین‌های دیجیتال و تجهیزات وابسته، ۳۱ فروردین‌ماه در مصلی امام‌خمینی برگزار می‌شود. این نمایشگاه با جدیدترین نوآوری صنعت عکاسی و فیلمبرداری برای هفتمین دوره متوالی از تاریخ ۳۱ فروردین لغایت ۳ اردیبهشت‌ماه در سالن شماره یک مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.

جشنواره D.I.F محل نمایش آخرین نوآوری‌ها و دستاوردها در زمینه دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری آماتور و حرفه‌ای، قطعات و لوازم انواع دوربین، آخرین تکنولوژی لوازم فیلم‌سازی، تصویربرداری و نورپردازی و نرم‌افزارهای مربوطه، انتقال اطلاعات، تکنولوژی سمعی بصری، خدمات و تجهیزات لابراتوار، سیستم‌های کنترل، تجهیزات عکسبرداری و تصویربرداری متحرک، تجهیزات استودیوهای عکاسی، چاپ عکس در قطعات بزرگ و ماشین‌آلات چاپ عکس و ... است. هدف از برگزاری این جشنواره تبادل اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنایع، تجار و متخصصین و علاقه‌مندان با آخرین دستاوردهای صنعت تصویربرداری است.

بازدید ویژه متخصصان از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و بازدید ویژه عموم از ساعت ۱۴ تا ۲۰ اعلام شده است، جهت بازدید درساعات ویژه متخصصان هم ثبت نام از طریق سایت www.digitalsfestival.com امکان‌پذیر است.