دوربینی برای عکاسی با جزئیات بیشتر

بازار دیجیتال- شرکت Leica که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان انواع محصولات و لوازم عکاسی دیجیتال است، به تازگی دوربین عکاسی دیجیتال جدیدی را برای عکاسی با جزئیات بیشتر تولید و به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید که قرار بود تا روز ۲۰ آوریل به بازار عرضه نشود، حالا با مدل V-Lux ۲۰ به بازار معرفی شده است. این دوربین جدید برای علاقه‌مندان به عکاسی طراحی شده و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. با این همه، اما کیفیت مناسب عکس‌های گرفته شده با این دوربین ویژگی اصلی و مهم آن به حساب می‌آید.

V-Lux ۲۰ امکان عکاسی با وضوح تصویر بالای ۵/۱۴ مگاپیکسل را داشته و از لرزشگیر دیجیتال تصویر هم بهره می‌برد. این دوربین قابلیت زوم در فاصله کانونی حداقل ۲۵ میلیمتر و حداکثر ۳۰۰ میلیمتر را به کاربرانش می‌دهد. حداقل حساسیت این دوربین در زمان عکاسی برابر ۴۰۰ بوده و حداکثر به ۱۶۰۰ می‌رسد.

این دوربین مبتنی بر حافظه فلش است و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD، SDHC و SDHX را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول جدید مجهز به GPS بوده و از پورت‌هایUSB ۲.۰، mini HDMI و AV بهره می‌برد.

این دوربین جدید همچنین دارای یک نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه از طرفی امکان فیلمبرداری با وضوح مناسب HD را هم داشته و طراحی باریک و سبکی دارد.

شرکت Leica اعلام کرده است که این دوربین جدیدش را به زودی و با قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار به بازار عرضه و به فروش عمومی می‌رساند.