وزیر ارتباطات اختلالات درشبکه تلفن همراه کشور را پذیرفت و برحل مشکلات این شبکه تاکید کرد. شریف حسینی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با موبنا درباره دعوت رضا تقی‌پور، به مجلس در خصوص پاسخ به اختلالات شبکه تلفن‌همراه در این اواخر اظهار داشت: وزیر ارتباطات با نصب آنتن‌های تلفن همراه طی یک دوره زمانی مشخص، قول حل اختلالات این شبکه را به نمایندگان مجلس داده است. حسینی ادامه داد: تقی‌پور برای حل مشکلات شبکه تلفن‌همراه به وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار و صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکیدات لازم را کرد. وی افزود: ارائه گزارش به مجلس در خصوص چگونگی حل مشکلات تلفن‌همراه توسط وزیر ارتباطات به زمانی که مشکلات این شبکه برطرف می‌شود، موکول شد. این نماینده مجلس گفت: در یک برنامه زمانبندی، وزیر ارتباطات قول حل مشکلات شبکه تلفن‌همراه را در سراسر کشور داده است.

شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های ایرانسل از طریق اینترنت شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل از طریق اینترنت ممکن می‌شود.

آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل، با اعلام این خبر گفت: از طریق این سرویس، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، اعتبار مورد نظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی دریافت کنند. وی تصریح کرد: با این روش، مبلغ شارژ مورد نظر مشترک به‌طور مستقیم از حساب بانکی وی کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت مورد نظر افزوده می‌شود. به گفته او به‌زودی و با راه‌اندازی رسمی این سرویس، با کلیک برروی لینک مربوطه در وب‌سایت ایرانسل، مشترک به صفحه پرداخت‌ یکی از بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل هدایت می‌شود و پس از وارد کردن اطلاعات کارت عضو شبکه شتاب خود و پرداخت اینترنتی مبلغ شارژ، وی مجددا به صفحه خرید اعتبار در وب‌سایت ایرانسل هدایت خواهد شد.

کریم‌بیگی ادامه داد: در این مرحله، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت شده و به حساب شرکت ایرانسل واریز می‌شود و بلافاصله اعتبار مورد نظر مشترک به سیم‌کارت موردنظر وی افزوده می‌شود.