استاندار هرمزگان، پشت سرگذاشتن موانع تحقق روابط عمومی الکترونیک را نیازمند ایجاد موج پشتیبانی و حمایت تمام سطوح هرم مدیریتی تا سطوح کارمندی دانست. مهندس حسین هاشمی تختی استاندار هرمزگان به مناسبت در پیش بودن پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک گفت: روابط عمومی الکترونیک مهم‌ترین گام در راستای اجرای پروژه دولت الکترونیک است، زیرا با این شیوه می‌توان سریع‌تر، وسیع‌تر و کامل‌تر به نیازهای مخاطبان و مردم پاسخ گفت. وی تاکید کرد: باید به سمت استقرار کامل نظام روابط عمومی الکترونیک حرکت کرد و در این راستا گام‌های بلندی برداشت.

استاندار هرمزگان، نقش و اهمیت فناوری‌های جدید و شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی از قبیل اینترنت را یادآور شد و ادامه داد: با استفاده از این فناوری‌ها می‌توان اطلاعات کاملی در تمامی زمینه‌ها از جمله روابط عمومی به دست آورد و بدون هیچ محدودیتی این اطلاعات و داده‌ها را منتشر کرد.

مهندس هاشمی در عین حال تاکید کرد: تجهیز روابط عمومی‌ها به ابزار و فنون ICT بیش از هر چیز مستلزم ایجاد بینش و ادبیات لازم در سطح سازمان‌ها و عناصر فعال در روابط عمومی‌ها است؛ چرا که بدون تکیه بر وجود منابع لازم نمی‌توان به پیشرفت در این مسیر امیدوار بود.

استاندار هرمزگان، پشت سرگذاشتن موانع تحقق روابط عمومی الکترونیک را نیازمند ایجاد موج پشتیبانی و حمایت تمام سطوح هرم مدیریتی تا سطوح کارمندی دانست و گفت: باید یک روند مثبت و همگرا در تمامی این سطوح وجود داشته باشد.

مهندس هاشمی، مسوولیت ایجاد این همگرایی را بر عهده روابط عمومی‌ها دانست و ادامه داد: روابط عمومی‌ها بایستی در بسیج افکار و اذهان توفیق کسب کنند و به گونه‌ای این پروسه حمایتی را هدایت کنند که منجر به اتخاذ یک نوع راهبرد وفاداری همگرایانه در سازمان نسبت به این ضرورت شود.

مشاور وزیر کشور، گام آخر تحقق روابط عمومی الکترونیک را بهره‌برداری از امکانات و استفاده از بسترهای ایجاد شده دانست.