معرفی تکنولوژی‌های به کاررفته در اسکنر

اگر شما از کاربران اسکنر هستید و در مورد قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه‌تان با مشکل مواجهید. ما در متن زیر چند مورد از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در این کالاها را معرفی کرده‌ایم. One Touch Buttons Design

هفت کلید عملیاتی در اسکنر مدل A۳۲۰ پلاستک امکان انجام سریعتر امور از قبیل Scan, File, Copy, OCR, PDF Version و email را ممکن می‌سازد.

Large Format Scanning

برخی از اسکنرها امکان اسکن مدارک تا سایز A۳ + را دارند و گروهی نیز حداکثر سایزی که اسکن می‌کنند A۴ است که اینجا منظور قابلیت اسکن در سایز بالا که در مورد اسکنرهای خانگی و برخی از اسکنرهای اداری A۳ است می‌باشد.

Absolute Ease of Use

اکثر اسکنرهای موجود در بازار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای یک صفحه عملکرد چهار دکمه‌ای مستقیم هستند. این چهار کلید عبارتند از:

دکمه Start دکمه Start با ایجاد دسترسی ساده و سریع، به مجموعه نرم‌افزارهای کاملا مرتبط به اسکن این نرم‌افزار را به صورت خودکار فراخوانی می‌کند.

دکمه Cop: روش سریع و آسان فراخوانی ویژگی‌های پرقدرت اسکن و کپی بدون مسیریابی فهرست‌های متعدد.

دکمه Scan به Emai: از طریق کادر ارتباطی Email وضعیت Epson Scan Full Auto و Send File را به صورت خودکار فعال می‌سازد، دکمه Scan به Email بر کارآیی تصاویر اسکن شده و Email کردن تصاویر و حتی اسناد می‌افزاید.

دکمه Scan به PDF: این شیوه برای کاربران خانگی و تجاری ایده‌آل است و سریعا اسناد کاغذی را به فرمت PDF تبدیل می‌نماید.